Dags att sova, kanske?

Dags att sova nu kanske, 12½ timmar sen jag vaknade typ, haha, min inre klocka är helt fucked up! Jag kan typ slå vad om redan nu att jag kommer, natten till skolstartsdagen var vaken jättelänge och sen vara skiittrött då skolan börjar. Jag borde nog börja gå och lägga mig lite tidigare, fast det är så svårt, jag är inte ens trött nu.. :( Aja, ska gå och lägga mig i alla fall, god natt och sov gott, sötisar! Eller ja, god morgon.

xoxo

Swafrican Girl


Just let it out, honey ♥
Elin Sandelin säger:

sv: åhh tack detsamma! :)

2012-12-30 | 12:32:02
Bloggadress: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]