Läs & Sevärt!

Hej! Just nu sitter jag och kollar på ett Tyra Banks Show avsnitt som handlar om hår, mest om afroamerikaners hår (så långt jag kommit i avsnittet!) men jag tycker det programmet är sevärt för alla! Både osäkra personer och personer med mycket självförtroende. Som ni kanske vet om ni känner mig så ska jag rakpermanenta mitt hår, men det gör jag inte för att jag ogillar mitt egna hår, jag älskar mitt hår! Jag älskar mig själv! Ja, det låter egoistiskt men det är faktiskt viktigt att älska sig själv, liksom, du är du och jag är jag och vi kommer vara oss själva i hela vårat liv så det är bara att börja älska sig själv! Jag tänker bara rakpermanenta mitt hår för att jag ser det som en kul grej, som att klippa sitt hår i en annan frisyr eller färga det, för att jag gillar förändringar. Här kommer avsnittet, kommentera gärna eran åsikt om det sen:
 
 
 
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]