Nyårslöften 2013

God dag sötisar! Jag vaknade typ nyss, tidigt för en gångs skull...eheh Jag hade i varje fall tänkt dela med mig av mina nyårslöften till er, här kommer dom:
  •  Gå på minst en festival
  •  Få awesome hår - långt och fint!
  •  Jobba bättre i skolan
  •  Åka utomlands minst en gång 
  •  Åka på minst en kryssning
  •  Gå på minst ett Harry Potter-konvent
  •  Bli (åtminstone!) vän med min crush
  •  Blogga aktivt
  •  Hålla rummet rent
  •  Bli hälsosam
Har ni några nyårslöften? ♥
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
elin stridh säger:

ja, du får köpa :D

2012-12-30 | 20:06:25
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Lina säger:

sv: Åh tack!

Gott nytt år!

2012-12-30 | 23:04:44
Bloggadress: http://lifeaslina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]