Välkommen till min nya blogg!

Tja! Det är jag som är Swafrican Girl, eller Denise Wallin som jag heter egentligen. Jag är en trettonårig svensk och mocambiqansk tjej som bor i ett litet samhälle norr om Örebro. Mina intressen är dans, musik, teater, att teckna, skriva, läsa, vara med vänner och familj, mode och skönhet och att sitta vid datorn. Det är bland annat det min blogg kommer handla om så hope u like it!

xoxo

Swafrican Girl


Just let it out, honey ♥
Blogg.se säger:

Lycka till med din nya blogg!

2012-12-29 | 17:40:54
Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]