18 Januari 2013

Hej! Dagen var helt okej men jag var sjuukt trött så jag däcka typ dirr när jag kom hem, haha :) Vaknade för nån timme sen och var fortfarande då och är nu trött... Skolan  d ö d a r  mig! :( Den började i alla fall med syslöjd då vi satt och lyssna på radio och virka, fett mys! :D Sen hade vi Kemi, det var prov och jag sabbade labben och skrev inte svar på alla frågor men hoppas på ett E i alla fall! :) Efter det var det lunch som var korv med mos, yummy! :) Och sen hade vi svenska då vi bara läste och så sist matte. Har eran dag varit bra?
 
xoxo
Swafrican Girl 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]