19 Januari 2013

Hejsan hoppsan!
Idag har jag inte gjort så värst mycket, vaknade typ vid lunch och sen har jag suttit vid datorn och kollat på TV typ. Ikväll blir det i alla fall tacos och semmelbak (äntligen!!) :D Yummy! ♥ Sen ska jag nog ta och spela lite fiol också för jag vill verkligen komma igång med fiolspelet igen! Och ja, det var allt jag hade att säga, sjukt tråkigt inlägg, jag vet! :(
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Sophie säger:

Gott med semla :)

2013-01-22 | 11:26:06
Bloggadress: http://www.eciggbutik.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]