9 Januari 2013

Hej! Kom just hem efter att ha varit en sväng på bibblan och ICA, jag lämnade ett par böcker och så köpte jag lite godis som jag ska tjocka i mig medan jag kollar på så blev vi svenska Hollywoodfruar ikväll! :D Jag missade ju premiären tyvärr, men det är ju minst lika bra att kolla nu. ;) Skoldagen började bra och kul men jag var så trött så efter någon timme ville jag bara heeem! Haha, och nu är jag hemma, kärlek till mitt hem ♥ Har ni några planer för kvällen? 
 
xoxo
Swafrican Girl
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]