BLOGGDESIGN!

Som ni ser har jag spenderat dagen med att göra en bloggdesign istället för att städa mitt rum, haha, men det är luugnt, städa kan jag göra nån annan dag innan lovet tar slut ;) Jag har prövat och ändrat hejvilt idag men nu är jag äntligen framme vid slutprocessen. Nu ska jag bara sitta och dricka mitt gula (hör och häpna, gott folk) te med honung i och göra klart dom sista grejerna. En header, kanske ändra bakgrunden, inte säker på om jag vill ha den nuvarande än och sen lite andra smågrejer. Har ni haft en bra dag?
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]