Få en roligare och sötare spegel + ett bättre självförtroende

Att ha självförtroende och att älska sig själv är superviktigt, det har jag ju sagt i ett inlägg förut, men tänkte att det nog inte skadar att säga det igen. ;) Man får ju liksom inte självförtroende bara sådär, pangboom! Det kan ta ett tag, så därför tänkte jag ge er lite tips för bättre självförtroende då och då.
 
Ett av mina tips är att om du har en stor spegel, kan du i kanterna skriva olika bra/söta/peppande saker alt. på postitlappar på spegelramen oavsett storleken på spegeln. I spegeln kollar man ju sig nämligen ofta och tänker typ "Gud, vad ful jag är" men såsmåning om kanske ni börjar tänka rätt och inser att det som står på spegeln/lapparna faktiskt stämmer. Jag har skrivit saker på min spegel med mina kajalpennor och jag tror faktiskt det kommer funka. Min spegel blev i varje fall myycket sötare och roligare än den var förut! ;) Jag skrev en massa saker, men här är en av sakerna jag skrev:
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
emma foto&tatuering säger:

sv: hehe :) allt bra?

2013-01-03 | 07:14:29
Bloggadress: http://emmios.blogg.se
Kajsa säger:

Kört igång dagens blogg på våran blogg!
Anmäl dig gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html

2013-01-03 | 10:56:02
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]