Geordie Shore

God kväll gott folk! Ikväll börjar Geordie Shore tio i tio på MTV, det har ni väl inte missat? :D Jag ska åtminstone kolla på lite av det, Jersey Shore är ju bra så jag antar att Geordie Shore också är det. Dom i Geordie Shore är ju britter också, eller ja, dom bor ju i Storbritannien i alla fall så dom lär ju ha rätt härliga accenter, tihi! 
 
xoxo
Swafrican Girl
 

Just let it out, honey ♥
Lotta säger:

Sv: Näe, min helg var riktigt tråkig faktiskt.. jag var ju sjuk och sen hade jag tenta igår så jag fick plugga hela helgen :/ Händer det något roligt denna vecka då?? =) Kram!

2013-01-15 | 15:50:51
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Endolia säger:

Har aldrig sett detta program, alltså Jersey Shore men det kanske är på tiden nu. :)
Hoppas du haft en bra dag

2013-01-15 | 19:30:19
Bloggadress: http://endolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]