God Eftermiddag!

God eftermiddag, guys! Hade egentligen tänkt att vakna klockan elva och jag vaknade faktiskt då men jag orkade inte gå ner från sängen, mår piss! Min förkylning blir bara värre och värre, wääh :( Jag verkligen hatar att vara sjuk! Fast jag tänkte faktiskt blogga lite tidigare idag, typ när jag precis vaknat men min dator vill inte samarbeta med mig, den börjar bli jättetrög! Vill ha en nyyyy! Idag har jag inga planer för dagen, orkar inte göra någonting speciellt, kanske blir att gå ner till ICA senare ikväll och köpa lite sjuklingmat och sen slå på någon bra film. :) Hoppas ni mår bättre än jag!
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]