God morgon!

God morgon, sötisar! Sovit gott? Det gjorde i alla fall jag och så vaknade jag typ för en halvtimme sen, med världens träningsvärk i låren btw ♥ hihih Idag har vi ett megalångt tyskapass, matte och NO sååå dagen kommer nog inte bli sådär jätterolig men, det är ju faktiskt fredag which means heeelg! Så det är ju skönt! :) Nä, nu ska jag fixa klart mig och sen gå till busstationen, ha det så bra!
 
xoxo
Swafrican Girl
 

Just let it out, honey ♥
Lotta säger:

Sv. Va härligt! Och det är lite bättre med mig idag faktiskt men jag är ännu inte helt bra :/

Ska du hitta på något skoj i helgen då?? =)

2013-01-11 | 10:57:52
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]