God natt!

Nä, nu blir det faktiskt sängen för mig, jag är så galet trött. Jag har verkligen lyckats vända rätt på dygnet igen, haha... I varje fall så är det fett skönt med helg, idag när jag varit hemma har jag typ ätit och suttit vid datorn. Jag gjorde typ världens godaste spaghetti idag, seriöst, jag kände mig som en mästerkock när jag satt och åt, hahaha! Sen så har jag ätit glass också som jag varit sugen på i typ 38 år eller nåt :O Morgondagens planer är antingen att bara vara hemma eller ta en liten tur upp till Hällefors, får ni veta imorgon! :) 
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Michelle Osein säger:

hoppas du får en bra helg! :)

2013-01-12 | 12:30:01
Bloggadress: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]