God natt!

Helloo!
Jag tänkte bara uppdatera er lite snabbt om några grejer. Nu är klockan snart tolv och jag borde verkligen sova men jag kunde liksom inte vända rätt på dygnet och jag är jättepigg, men snart blir det sängen i alla fall och så ska jag sätta på lite sleepymusic så somnar jag säkert snart. Jag ska bara fixa kläder till imorgon först och packa alla skolböcker och sånt. Ikväll har jag tjockat mig (hallå! sista lediga dagen typ ever så why not?), ätit chips, druckit saft och kollat på American Pie: Reunion :D Den var awesome! Lite sad though att det antagligen inte blir någon mer American Pie-film.. Liksom, det var reunion.. Aja, det var allt, nu måste jag verkligen packa och det där!
(fast alltså, terminen
 
xoxo
Swafrican Girl
 
& P.S. Jag har ett par kommentarer jag inte svarat på, sorry for that, ska försöka svara på dom imorgon! 
 
 
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]