Hej!

Hej allihopa! :D Haft en bra dag? Jag har haft en halvbra dag, i skolan hade vi matte, svenska, engelska och så SO, så det var en rätt kort och chill dag men jag mådde lite illa och matten och engelskan var inte särskilt kul så ja.. Men nu är jag hemma i alla fall och jag är på jättebra humör och illamåendet har gått över, woho! :D Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inget särskilt planerat men jag kommer väl förhoppningsvis på något kul.
 
xoxo
Swafrican Girl
 
och P.S. Förlåt för att jag har så lite bilder i mina inlägg nuförtiden, får bli mer aktiv igen på instagramfronten!!
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]