Hej igen!

Förlåt mig ännu en gång för att jag uppdaterade så lite idag, eller ja, igår nudå eftersom det är efter midnatt. Ska inte hända igen! I varje fall så har min kväll varit bra, har drogat choklad och multivitaminjuice, skypat med Malie och som sagt, installerat om datorn. Så himla skönt att den är ominstallerad nu! ♥ Just nu sitter jag och chattar med Malie och ska snart installera Sims 2 för hade tänkt spela det inatt, hehee. Var aslänge sen jag gjorde det sist! :O Jaja, det var väl bara det jag hade och säga, skittråkigt inlägg jag veet haha, det ska förhoppningsvis inte heller hända igen :(
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]