Hej, jag är död

Snart är jag det i alla fall, imorgon har jag kemiprov och jag har inte pluggat ett dugg, skulle ju kunna sitta och läsa just nu och jag ska det snart men det känns som om det är förgäves för jag fattar verkligen i n g e n t i n g, jag kommer bli överlycklig om jag får ett E, fatta, jag, bli överlycklig över ett E! Sen börjar fiolen imorgon också och jag vet inte om jag vill fortsätta, visst, det var kul förut och det är ju fortfarande kul ibland men alltså, jag kan ju inte bara fortsätta för att det är kul ibland, då slösar jag ju mest bara fri & pluggtid. Sen har jag massa andra saker on my mind menmen, det håller jag nog för mig själv.
 
xoxo
Swafrican Girl 
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]