Hej!

Hej sötisar! Min dator har verkligen blivit helt skum, så det går inte att blogga på den, inte göra något annat heller på den för den delen... I alla fall, idag hade jag tänkt åka upp till Hällefors och köpa ansiktsmasker och sånt och lite godis (fuck being healthy, orkar inte med det just nu) för jag ska ha typ ett litet hemmaspa ikväll. Jag ska kanske rakpermanenta håret ikväll också, woop woop! :D Vad ska ni göra idag? 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]