I Knew You Were Trouble

Dagens och Taylor Swifts (nya??) låt I Knew You Were Trouble är så himla awesome! Taylor Swift är så galet bra så det är typ inte sant, även fast jag aldrig riktigt har gillat henne. (men börjar lära mig att göra det!! :D) Fett synd att låten inte finns på spotify än, någon som vet när den kommer ut på spotify? För då kommer jag lyssna sönder den, haha ♥ Aja, här kommer den, själva låten börjar när det gått 2 min av videon:
Vad tycker ni om den?
 
xoxo
Swafrican Girl
 
 

Just let it out, honey ♥
Alice säger:

Du vet att hon är emot homosexuella och dem som har mycket sex?

2013-01-02 | 15:30:59
Bloggadress: http://babyklegg.blogg.se/
Mia säger:

Haha, visste att Alice skulle lägga sig i lite ^^

Men, ah... Gillar faktiskt inte henne heller :s

2013-01-02 | 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]