Just ätit "frukost"

Hej sötisar! Jag vaknade typ nyss för jag och Malie var uppe till sju imorse, haha... Nu har vi just ätit pannkakor, yummy! Snart ska jag kanske åka hem, vet inte än, måste bestämma miiig! Om jag åker hem snart blir det nog mer uppdatering men annars blir det nog inte så mycket mer uppdatering ikväll.
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

SV: ja, visst är de fina! :) kram!

2013-01-07 | 18:21:49
Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]