LYCKLIG TJEJ! ♥

Hejsan hoppsan allihopa! :D Jag är så jävla lycklig just nu för jag älskar mitt hår och jag är så nöjd och det här är tamejfan det bästa jag gjort på länge!! Och det gick så himla lätt, blev klar på typ en timme och det sved inte eller någonting när jag hade i krämen! Iiiiih, jag är så glad! :D Jag är nästan pepp på att börja skolan nu ju, tihi! ;) Då kommer jag typ gå runt och slänga mitt hår i folks ansikten för att det är så awesome, hahaha! Före och efterbild kommer när mitt hår torkat. :D 
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Kajsa säger:


Har DAGENS BLOGG i våran blogg, gå in och anmäl dig, enkla regler! :D

2013-01-03 | 22:28:14
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]