Måndag Imorgon

Wäääh! Det är måndag imorgon, orkar intee! Fast förutom matte som är min första lektion imorgon är dagen faktiskt ganska chill, sen imorgon kväll börjar ju top model sverige!! :D Woop woop Jag var nästan rädd att det inte skulle bli någon mer Top Model Sverige, tills jag såg reklamen och typ dog av lycka, hihi! ^^ Jaja, nu ska jag typ fixa kläder och sånt till imorgon och sen sova så natti! 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Vickan säger:

Andreas Wijk har just uppdaterat sin blogg med bilder idag själv, så han mår nog rätt bra iaf :)
Sjukt av skvallerbloggar att skriva sånt där..

Svar: Åh gud vilken tur och vad skönt att höra!! :D Ja, respektlöst!
Swafrican Girl (Denise)

2013-01-21 | 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]