SILICA

Något jag så himla gärna vill ha och verkligen behöver att kosttillskottet Silica, det stärker hår, hud och naglar. Jag har jätteslitet hår och både mitt hår och mina naglar växer jäääättelångsamt. Det enda jag inte riktigt behöver Silica för är min hud, den är ganska fin, inte helt felfri, men ganska fin! Är det någon som vet om tonåringar får köpa och bruka Silica? Jättetacksam för svar! ♥
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Cocosbarbie säger:

Sammahär, fast ja mitt hår växer sjukt snabbt och mina naglar med men jag vill att det stärker! ;*<3 Finns att köpa på apoteket men mamma vägrar köpa det till mig..

2013-01-06 | 15:21:54
Bloggadress: http://elinsarahnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]