Skitkul

Hej allihopa, hoppas ni har det bra, det har inte jag om ni vill veta. Jag trodde att jag äntligen skulle få komma hem (don't get me wrong, det var awesome hos Malie) och duscha, tvätta kläder och ta fram saker till imorgon men nej, såklart skulle jag bli utelåst! Tur att det inte är kallt i alla fall så jag kommer nog inte frysa ihjäl, pissa ner mig gör jag dock kanske, yay :):):) Helvetes jävla äckelpissliv!
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
becca säger:

länkbyte? :D
btw riktigt snygg blogg! :*

2013-01-08 | 17:42:00
Bloggadress: http://rebeccq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]