Skoldagen + Snooki & Jwoww!

Hej allihopa! Ursäkta min uppdatering idag men jag har ju faktiskt börjat skolan igen nu och den + fritidsaktiviteter tar ju gaanska mycket av min tid, och så vill jag ju bara chilla också så ibland kommer uppdateringen bli såhär och det är inget jag kan göra åt. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg i alla fall! ♥
 
Anyways, skoldagen var nice och chill, den började med idrott som var funfunfun, vi körde skeppsbrott! :D Alltså, det var första gången på länge som jag faktiskt verkligen försökte och blev varm and everything på idrotten, and it felt so good!! (excuse my svengelska) Längtar ihjäl mig till våren för då ska jag banne mig börja springa, för det ser inte ut som om jag kommer få ett löpband på ett tag, haha.. Efter idrotten hade vi kort SO-pass som var helt OK, sen hade vi svenska som även det var helt OK. Efter det var det ingen musik för vår lärare var sjuk, yay! :D Sen var det lunch, biffstroganoff - så himla gott! Efter lunch hade vi ett längre SO-pass då vi satt och anteckna en massa och så sist elevens val som faktiskt inte alls var lika hemskt som jag förväntat mig, lite kul faktiskt.
 
Förövrigt fyller min storebror hela 18 år idag!! Det är inte klokt vad tiden går fort alltså... Men grattis till honom igen iaf! :D ♥
 
Nu ska jag kolla på snooki & jwoww, första avsnittet på säsong två för någon snäll själ som bor i typ USA eller nå har laddat upp det på thepiratebay ♥ Som jag har längtat och lyckan nu alltså!! 
 
Här får ni en bild på mig idag:
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]