Sooooooova

Nä fyfan, nu går jag och lägger mig! Är så jääävla trött, så räkna inte med uppdatering tidigt idag, haha ;) Jersey Shore var nice i alla fall, så ska lätt börja kolla på den där andra shoren när den börjar! :D Känner att jag kommer sitta ganska mycket framför TV:n nu i vinter/vår, snart börjar ju Top Model Sverige igen och så nåt nytt program med Maria Montazami och dom andra svenska Hollywoodfruarna, det heter typ "Så blev vi Hollywoodfruar", verkar skitkul! :) Aja, nu går jag och lägger mig. 
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]