Sova snart

Hej! Jag har inte lyckats vända rätt på dygnet ännu som ni märker, onsdag kommer bli ett rent helvete, om jag ens går till skolan då.. I varje fall så ska jag ta och sova snart, och vakna ganska tidigt sen, klockan 11 ska jag vakna, eftersom jag på eftermiddagen ska hem till den här lilla goa ungen, Malie:
Där ska jag sova över idag och vi ska ha skitkul :D 
Jao, det var det jag hade och säga. God natt/God morgon på er!
 
xoxo
Swafrican Girl
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]