Teater! ♥

Hej babes! ;*
Kom just hem från teatern och det var så himla kul! Roligaste teaterlektionen på länge! ;) (Även fast vi har haft uppehåll ett ganska bra tag nu, haha) I varje fall, först på första teaterlektionen (Teater Äldre) gjorde vi typ samarbets/tillitsövningar eller vad man ska säga. Vi kastade typ runt bollar, det låter inte ett dugg kul men det var skitkul, haha, och så kastade vi runt en vattenflaska, sen pratade vi lite på slutet om vad vi ska göra i vår. 
 
Sen på Ensemblen (andra teaterlektionen) var då det roligaste började, vi åt äppelpaj med vaniljvisp och drack saft samtidigt som vi läste igenom manuset på pjäsen vi ska spela upp nu i vår och jag är så himla glad! Den verkar så himla bra och en av rollerna vill jag så hiimla gärna ha, om jag inte får spela henne vet jag inte vad jag gör... Jag är i alla fall jättepepp på detta, woho! Tog massa fina bilder på teatern idag också men dom får ni se senare. :)
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]