Vill ha/Behöver!

Detta vill jag verkligen ha och behöver till och med, enligt mig själv i alla fall:
 
1. Rälstandställning
Många blir nog inte glada när dom får veta att dom ska sätta in en tandställning men jag vill så galet gärna ha en räls eftersom mina tänder är så fula och sneda! :(
 
2. Idominsalva
Lypsyl har slutat funka för mig och vintern misshandlar verkligen mina läppar så idomin skulle vara sjukt bra att ha!
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥
Emelie säger:

Åh, sätter in min räls på onsdag.. Det var jag själv som ville ha det eftersom jag verkligen hatar mina tänder, och tandläkarna gick med på det även om man fick tjata lite först, hehe! :)

2013-01-21 | 21:46:36
Bloggadress: http://nattstad.se/anderssonemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]