Want & Need

Kör ett till sånthär "villha"-inlägg :) 
 
1: Fit me concealer, eftersom jag har foundationen och den är så bra så är nog concealern också bra så den vill jag ha. Behöver verkligen en concealer!!
 
2: Foundationsvamp, det blir så fult när jag applicerar foundationen med fingarna, och det ser ut som om dom typ flagnar när det är foundation på?! Så mycket bättre att applicera med svamp!
 
3: Veet hårborttagningscreme, verkar så mycket smidigare och skönare än att raka sig! Me like, want and need!
 
4: En ny bodybutter, jag har ju redan en men det är ju kul med lite omväxling ibland och så älskar jag verkligen bodybutter - det är typ guds gåva till mig :D 
 
xoxo
Swafrican Girl

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]