Fullt upp!

Hej! Hemskt ledsen för min blogguppdatering men jag hinner typ inte blogga, som jag redan sagt förut; fritidsaktiviteterna och skolan tar all min tid. Till imorgon t.ex. har jag typ 6 läxor eller något och jag har inte börjat med en enda... Men this is not the end of swafrican girl, jag ska komma igång med bloggningen igen, nån gång! Ska bli så sjukt skönt med helg sen, slippa skolan och bara vila uuut ♥ Här får ni mina senaste bilder från instagram i brist på bilder, haha:
1: fetto nr 1 kollar på top model sverige (som var totally awesooome! :D)
2: Smile
3: fetto nr 1 äter hamburgare
 
xoxo
Swafrican Girl
 
 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]