HELG!

Äntligen är det helg, så himla skönt! Och dagen idag var fett chill också :D Först hade vi syslöjd, jag har börjat virka en halsduk ^^  Efter det var det teknik, då vi kollade på film och arbetade i ett häfte. Sen var det tyska, då gjorde vi typ ingenting, för vår lärare var ute och gjorde läxförhör hela tiden, mitt förhör gick faktiskt oväntat bra! :D Sen var det lunch som var fisksufflé, trodde det skulle vara skitäckligt men det var faktiskt ätbart! Efter det hade vi en awesome svenskalektion då alla berättade 10 saker vi skulle ta med oss till en öde ö, det var jättekul! :D Sen hade jag fiollektion och jag började med att spela Hedwigs Theme, woop woop! Och så sist var det matte som gick asfort! Tihi! Och nu är jag hemma och gör inte så mycket, sitter och lyssnar på musik och äter cheez hearts och choklad, yummy! ♥
 
xoxo
Swafrican Girl 

Just let it out, honey ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



13årig halvsvensk/halvmoca- mbiqansk tjej som älskar familjen, vännerna, att dansa, teckna, spela teater, läsa, skriva, mode, skönhet, musik och att sitta vid datorn. Kommentera gärna! xoxo

Kontakt: [email protected]